REKLAMÁCIE

(1) Spotrebiteľ uplatňuje reklamáciu písomne na adrese sídla predávajúceho, alebo elektronickou poštou na adrese obchod@controvers.sk, v záručnej dobe, ktorá je 24 mesiacov, pokiaľ nebolo dohodnuté inak a začína plynúť od dátumu prevzatia tovaru spotrebiteľom alebo od dátumu uvedenia do prevádzky, ak je podmienkou uvedenia veci do prevádzky oprávnenou osobou autorizovaného servisu, a ak si spotrebiteľ objednal uvedenú službu najneskôr do troch týždňov od zakúpenia tovaru, riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť. Ak spotrebiteľ tieto podmienky nesplnil, plynie mu záručná doba odo dňa prevzatia tovaru.

(2) Spotrebiteľ je pri uplatnení reklamácie povinný predložiť predávajúcemu originál daňového dokladu a originál záručného listu (pokiaľ bol k výrobku dodaný), pričom predávajúci nepreberie reklamovaný tovar, ak bude znečistený alebo ak bude vykazovať znaky používania iným ako obvyklým spôsobom.

(3) Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré zistí na predávanom tovare pri prevzatí spotrebiteľom a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí a užívaní tovaru počas záručnej doby.

(4) Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené najmä mechanickým poškodením, neodvratnou udalosťou – živelnou pohromou, nesprávnym zaobchádzaním – v rozpore s návodom na užívanie a obvyklým spôsobom používania, v osobitných prípadoch, ak to vyplýva z povahy veci aj zásahom nepovolanej osoby, vrátane užívateľa, prípadne iným neodborným zásahom.

(5) Predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Vybavenie reklamácie bude spotrebiteľovi oznámené telefonicky alebo písomne elektronickou poštou. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru predávajúcemu. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

(6) Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu tovaru počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.

(7) Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu tovaru po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietne, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie.

(8) Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

(9) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje, keď sa rovnaká vada, aká bola v záručnej dobe najmenej dvakrát odstraňovaná, vyskytne opätovne. Za väčší počet vád sa považuje, keď tovar má súčasne najmenej tri odstrániteľné vady, pričom každá z týchto vád bráni riadnemu užívaniu tovaru.

(10) Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie ako aj vydať písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania formou e-mailu, resp. telefonicky a zároveň mu bude doručená prostredníctvom e-mailu, respektíve spolu s tovarom, kópia reklamačného protokolu.

Tovar pošlite na adresu Vlčie Hrdlo 63, 807 42 Bratislava, Slovenská republika.

REKLAMÁCIA: Reklamačný formulár, ktorý je nutné zaslať spolu s tovarom a faktúrou nájdete na tomto odkaze.

VÝMENA TOVARU: Formulár na výmenu tovaru, ktorý je nutné zaslať spolu s tovarom a faktúrou nájdete na tomto odkaze

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY: Formulár odstúpenie od zmluvy, ktorý je nutné zaslať spolu s tovarom a faktúrou nájdete na tomto odkaze


doprava 4

Doprava do 48 hodín

Pre viac informácií

KLIKNI SEM
doprava 5

Garancia kvality

Pre viac informácií

KLIKNI SEM
doprava 8

30 dní na vrátenie

Pre viac informácií

KLIKNI SEM
doprava 9

Doprava nad 30€ zdarma

Pre viac informácií

KLIKNI SEM

MOHLO BY SA VÁM PÁČIŤ

VYBERTE SI Z ĎAŠÍCH PRODUKTOV PODĽA VAŠEJ VOĽBY

INŠPIRUJTE SA OD NAŠÍCH ZÁKAZNÍKOV NA INSTAGRAME

A UŽ VÁM NIKDY NEUJDÚ NOVINKY KTORÉ PRE VÁS PRIPRAVUJEME

NAKUPUJTE PODĽA

NENAŠILI STE ČO STE HĽADALI?

KONTAKTUJTE NÁS A UROBÍME VÁM TO PODĽA VAŠÍCH PREDSTAV

doprava 4

Doprava do 48 hodín

Pre viac informácií

KLIKNI SEM
doprava 5

Garancia kvality

Pre viac informácií

KLIKNI SEM
doprava 8

30 dní na vrátenie

Pre viac informácií

KLIKNI SEM
doprava 9

Doprava nad 30€ zdarma

Pre viac informácií

KLIKNI SEM

MOHLO BY SA VÁM PÁČIŤ

VYBERTE SI Z ĎAŠÍCH PRODUKTOV PODĽA VAŠEJ VOĽBY

INŠPIRUJTE SA OD NAŠÍCH ZÁKAZNÍKOV NA INSTAGRAME

A UŽ VÁM NIKDY NEUJDÚ NOVINKY KTORÉ PRE VÁS PRIPRAVUJEME

NAKUPUJTE PODĽA

NENAŠILI STE ČO STE HĽADALI?

KONTAKTUJTE NÁS A UROBÍME VÁM TO PODĽA VAŠÍCH PREDSTAV

doprava 4

Doprava do 48 hodín

Pre viac informácií

KLIKNI SEM
doprava 5

Garancia kvality

Pre viac informácií

KLIKNI SEM
doprava 8

30 dní na vrátenie

Pre viac informácií

KLIKNI SEM
doprava 9

Doprava nad 30€ zdarma

Pre viac informácií

KLIKNI SEM

MOHLO BY SA VÁM PÁČIŤ

VYBERTE SI Z ĎAŠÍCH PRODUKTOV PODĽA VAŠEJ VOĽBY

SLEDUJTE NÁŠ PRÍBEH NA INSTAGRAME

A UŽ VÁM NIKDY NEUJDÚ NOVINKY KTORÉ PRE VÁS PRIPRAVUJEME

NENAŠLI STE ČO STE CHCELI?

Napíšte nám a my Vám to urobíme podľa Vaších predstav

NAKUPUJTE PODĽA

Nákupný košík
Scroll to Top

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najlepšiu užívateľskú skúsenosť. Viac informácií